Full fart på jobbet...

Mycke å göra idag... Ringer som tusan... Men,men, vi jobbar på så gott de går!

Stegräknaren är bara på 8690steg än sålänge... Gick till Jockes mormor och morfar igår efter jobbet, men är ju inte så långt.. Så måste jobba lite hårdare idag, ska ut på en prommis efter jobbet... Så det blir lite mer steg!
Det blåser kallt ute, så det är inge härligt väder idag... Men det ska inte hindra mig! Jag MÅSTE ut och gå!
Har nu tagit ledigt 5/6, studentdagen. Min kusse tar studenten, så då blir det låångledigt! Händer massa skoj den helgen! Min familj kommer, studenten på torsdagen, Noras dop på fredagen, storsloken på lördagen + stugun spelar hemma match mot brassarna! Vilken helg! Jag hoppas bara det blir lika fint väder som förra året... Då,medans det var fisketävling, så låg vi och solade på Zallas brygga! Härligt som fasen! 

Nähä.. Man kanske skulle ta å kika på ett hus till ikväll?! :)

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh ja det vore jättensnällt:) Kan komma förbi nån kväll i veckan, hör av mig!

2008-05-06 @ 19:21:05
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja fy fan va skönt det var den dagen, blir kanske favorit i repris detta år också på bryggan. pusss puss

2008-05-06 @ 23:19:13
Postat av: zalla

Aaaa,var hur fint väder som helst förra året.. Hoppas det blir lika fint i år. Kramkram

2008-05-07 @ 14:02:23
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0