24261steg...

Humm... Lite bättre iaf! Direkt efter jobbet gick jag hem och hämtade min mp4,och gick en prommis runt anlägget! Det va jätte härligt väder, och superskönt att vara ute!
Efter prommenaden så gick jag hem och kokade nudlar...
Jocke kom hem strax efter, och vi for till hans mor och far och hjälpte dom att klyva ved, och stapla!
Fick lite fika, sen for vi hem. Precis efter jag hade duschat, ringde Maritta och frågade om jag skulle med ut å gå... Meeen... Tänk om hon ringt 10min tidigare, innan jag hade duschat! Då had ejag hakat på en runda!
Tänkte gå en sväng idag med, innan jag ska sätta igång med middagen... Matförslag?? Jag har ingen aning om vad jag ska laga... Vill äta något nyttigt!
Jocke är hemma idag, stackarn är dyngförkyld! an fick lite mirakel medicin av sin mor, som skulle hjälpa mot förkylning, så vi får se om det hjälper...

Nä, nu ska jag läsa lite på mina favvobloggar!

Kommentarer
Postat av: Madde

hej sis jo casper gilla sin tröja fick tvätte den till idag för han skulle leka me en tjej å då ville han ha sin nya trja på sej..

e de nån tävlig på jobbet me stegräknaren eller? vad vin´ner man isf?

hörre du vilka e din afavvo bloggar lite nyfiken ja läser ju bara din kan ja inte få några till som ja kan läsa lite på...snälla?

kram

2008-05-09 @ 14:44:36
URL: http://maddemelen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0