Tråkmåndag...

Idag är jag trött, och har ont i huvudet... Usch...
Helgen var bra!!! De började med middag, Melina hade gjort paj,Sara sallad och bröd, och Marita smarrig efterätt!!!
Jag hade fixat morötter,paprika,gurka, dipp,chips,och godis! Även Sara hade köpt godis, så det blev rätt mycke över! ;) Melodifestivalen va bra, och vi skrev egna poäng! : )
Efter melodifestivalen var slut, spelade vi "upp till bevis"! De va roligt! Men Marita,Sara och Annso vann såklart! Jag och Melina är nog inte så bra på spel... Hehe... men roligt var det!
Här är lite bilder:

Spelet:

Sen kom Erica,Mathias,Philip och Gustav förbi, och dom hade med sig BUZZ!!!
Lagspel :
Marita,Annso och Sara

Mathias,Gustav och Philip

Erica,Jag och Melina


Och tyvärr så vann såklart Marittas lag...
Efter Marita,Sara,Annso och Gustav gått så fortsatte vi med singstar! Där var jag faktiskt lite bättre! ;)




Ikväll har dessa gullungar varit här!!!
 
Eric övade dykning i badkaret med Jocke, och Nora bara myste med mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja ni ser ut å haft de roligt vad kul att du förlora buzz då kanske ja kan vinna över dej iaf..hahaha..
har jocke psp eller nils.
tänkte för ja tar me mej mitt å mna kontroller + morsans spel å kontroller då kan man spela 8 st de e skit kul...
SNART KOMMER VIIIII
pöss

2008-03-18 @ 10:18:16
URL: http://maddemelen.webblogg.se
Postat av: Marita

Fan vad grym man är på spel alltså! Hihi

2008-03-18 @ 16:06:35
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0