Sömnlös natt...

Har knappt sovit något inatt känns det som... Sista gången jag kollade på kl var den 01.30... Suck, jag vet inte vad det beror på! Kroppen var helt förstörd,så efter ett tag gick jag upp, tog en alvedon-brus, och efter typ en timme sov jag... Ikväll ska jag göra allt för att vara trött som satan när jag går och lägger mig... Ska städa,och hålla mig sysselsatt!
Imorgon är dagen här, då kommer mina systrar, kidsen och Benny!!! Ska bli superkul!
Madde skulle ta med Buzz, dubbla uppsättningar, så vi kan spela 8st! + att hon hade "hollywood" och skulle ta med mammas "musikspel"! Så det blir kanon!!!
Skönt, imorgon är sista dagen, sen långledigt!!! Ska bli såå skönt!!!
Lunchade med Åsa på bagis idag, åt smarrig paj!! Mumms!!
Nä, nu ska jag slappa ett tag... Äntligen lugnt på jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh lyllo dig! får spel Buzz i påsk. hihi

2008-03-18 @ 16:54:10
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Madde

men du sandra kanske marita kan få vaa me på ett hörn av en buzz kontroll...hihihi...
kommer snart..
kram

2008-03-18 @ 19:22:05
URL: http://maddemelen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0