Lördag, redo för fest!

Åsa ringde och väckte mig, tur var väl det, annars hade jag nog sovit en stund till! Det blev lite kalabalik här inatt, Jocke kom hem från Lappa, och mådde inte så bra... Stackarn... : ) Så fick pyssla om honom så gott jag kunde!
Han stack precis ut med skotern, och skulle sladda... Skulle han va inne skulle han bli så jävla bakis sa han...Hehe... Innan det gick vi hem till Åsa och Reine och skulle släppa ut Murre, men han tokvägra! Det snöar ute, och det gillar inte kissen! Så fick ta och göra en kattlåda, så fick han va inne... Ska prova släppa ut han senare igen...
Va även på ICA, och köpt massa ost och kex, tapenade, crostini,och cashewnötter! Det och chips och dipp är det som bjuds ikväll, och of course Popcorn!!! De är väl 80tal om nåt! Haha...

Ska kanske,kanske avslöja kvällens outfit? Njaaa... Vi får se, det är roligare om ingen som kommer på kalaset sett den! SÅ ska försöka hålla mig!
Köpte pressi till baby igår, choklaaad! He love´s it!  
Undra om jag ska ta och koka lite kaffe?! Har precis ätit en risifrutti, min vanliga frulle...
Ha en trevlig dag!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0