Ja,då var vi på väg hem igen... ingen vidare lycka på 80-tal

Photo-0647.jpg
Ja,då var vi på väg hem igen... ingen vidare lycka på 80-tals fronten tyvärr... köpt två vanliga långa linnen,ett rosa och ett lilarandigt,lila ögonskugga,lila nagellack... ja,sen var det nog inte mycke mer.. jag antar att jag får vara lila imorgon då! haha.. men de får duga! Vilken jävla RATbil vi fick låna!! haha,jag skulle inte ens komma på tanken att köpa en bil som denna,volvo740... De är nog inte meningen att små människor som vi,ska köra sånna.. Tur jag slipper köra,jag skulle bli tokig! hehe.. men de e lite kul å sitta och lyssna på Mellis när hon svär åt den stackars bilen... Nu vill jag hem och ta ett glas rötjut,och titta på tv! Det är kolsvart ute,hoppas älgen håller sig från vägen... Vore inte bra att krocka nu,alkohol,mat å grejer för tusenlappar!!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Vad duktig du är Sandra , uppdaterar ofta, det gillar jag:)
Tur att Mellis fick köra, annars hade ni inte kommit fram.

2008-03-07 @ 21:13:30
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0