Grattis Melina!

Skulle skrivit det igår, det var ju då hon fyllde... Men, men... =)

image269

Helgen har susat förbi med väldans fart... Fredag: Vindricka hos Mellis...
Lördag: Va hos Åsa och Reine mest hela dagen, gick sedan hem för att fixa Melinas present:  sen fick hon lipgloss och en eyedust från makeup store!
Lagade förrätt avocado toast med räkröra och till varmrätt smarrig plankstek!
Mätta och belåtna gick vi hem till Melina och Ante och åt tårta och drack kaffe, sen segade mest alla i soffan och tittade på "den tunna röda linjen". Jocke körde sparkrace med mig ner för backen på väg hem! haha, de va kul!
När vi kom hem satt vi mest och slöade framför tvn...
Vaknade idag av att Eric ringde och ville komma hit, han var så sugen på att prova chokladfonduen jag köpte till Jocke igår! Så vi åt frukost, sen kom han och så doppade vi banan och aprikos i choklad! Smarrigt!
Sen har vi varit och ätit smörgåstårta hos Jockes mor som fyller år, och även det va smaskens!
Nu kom Baby hem, han har varit på möte med skoterklubben!
Så nu ska vi mysa!!

De va den helgen!
Hur har din helg varit??

Kommentarer
Postat av: Marita

Min helg har varit jätte bra ! Men skönt att vara hemma igen. Imorgon kommer vi på jobbet och hjälper er! Puss

2008-03-04 @ 15:04:04
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: F R i D A

Hej Sandra! Allt väl med dig? =)
Nej, det är int så lätt att bara säga vad man känner alla gånger. Därför måste jag få skriva av mig. Kram

2008-03-05 @ 09:19:32
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: lizaa

haha, i helgen vad det helcraazy! en kompis som jag trodde var min BRA kompis, killkompis, visade sig vara en beundrare. på ett obehagligt sätt...:/ så mjaa... hade så toppen i em!

2008-03-05 @ 13:17:50
URL: http://lliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0