Back to work...

Yes, då var man tillbaka efter några dagar med feber... Inte riktigt kry än, är skakis i kroppen, och helt slut... Men det går bra ändå! Har ont i ryggen som satan, kan det bero på att jag legat i soffan i 3dagar? Möjligt!
Har kollat på Sagan om ringen filmerna, börjat kollat om s.3 på OC... Det har bara varit skit på tvn på dagarna! Kollade på våra bästa, som jag och Emma alltid kollade på förr, men även det va skit... Men jag älskar sagan om ringen filmerna, så de gjorde inget! Tiden gick fort! Tycker att One tree hill bara blir bättre och bättre,Marita sa faktiskt precis samma sak idag!! : ) Synd att det bara går en gång i veckan!

Ringer på som vanligt känns det som! Fick tidig semester i år, v27,28,29 och 30.. Känns helt okej! Hoppas bara fler i min släkt som har semester samtidigt!?!

På lördag blir det melodifestival och mat hos Mellis! Skoj,skoj!
Nu måste jag jobba,jobba och åter JOBBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0