Underbara sol!

Har haft en kanonhelg!!! Slutade tidigare på fredagen, så jag och Åsa åkte till stan en sväng, köpte ett par skor,en ny bikiniöverdel och underkläder... Och massa vinflarror på systemet, köpte lite rosévin,vitt och en Passoa! Lite sommargott! Kvällen spelade Jocke fotboll, och vi åt kycklingsallad som Reine hade gjort iordning tills vi kom hem från stan! Vi fick även en sommardrink direkt när vi kom hem! Reine är för gó han! :) Sedan så delade jag och Åsa på en flaska rosé... Lugn och skön kväll i solen!
Lördagen vaknade vi 9, gick upp och hämtade Eric och åt frulle på Bagis! Sedan jobbade vi hela dagen, med baksidan hos Åsa och Reine... Bar sten, krattade jord, rensade ogräs... Fullt upp heeela dagen, och jag hade bikini, så blev rätt brun! Carola bjöd på grillat sen efter en hård arbetsdag! Efter det gick vi hem och duschade, och gick upp till Åsa igen! Drack nån cider, men sen blev vi så trötta så vi gick och la oss!
Söndagen sov jag till 10,Jocke stack redan vid 6, han skulle sätta plant... Och jag gick upp till hos Åsa igen, solade och hade mysigt! Framåt eftermiddagen/kvällen blev det lite kyrligare och så började det regna! Men det gjorde inget, var rätt nöjd med solen som värmde heela lördagen! Vi käkade middag på Lappa hela gänget, sedan hem och tittade på film!
Idag blåser det lite, men solen värmer när den är framme!
Nu är det bara 2 dagar kvar tills mina systrar och min mor kommer! Ska bli sååå kul!
Jobbar kväll i veckan, men blir bara 3 dagar, är ledig på tors!!! Så det blir lååång helg! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0