Tråååk...

Jag vill vara ute i solen!!! Men jag sitter inne och jobbar.... Nu spelas Håkan Hellström -För En Lång Lång Tid, jag gillar Håkan! Jag gillar Håkans låtar, jag blir glad av Håkans musik och texter! Håkan är grym!
Nu är det snart 30 min kvar tills jag slutar, skönt! Men hur kul är det? Jag ska gå på ICA och handla massor, så kommer bli tungt som faan att bära hem! Tur att jag är stark! :P 
Jag vill inte vara inne och städa och tvätta idag.... Jag ska hålla mig ute tills Jocke kommer hem iaf! Gissa vart han är?!?
Träning, var rätt svar...
Nu spelas Leona Lewis - Better in days! Också en guldlåt! Jag vill sitta ute och sola och lyssna på hög musik!! Kanske ska ta å gå en sväng ikväll, med min mp3 som sällskap?! Mp4:an är slut på batterier, och är inte det lättaste att byta... Jävla skitgrejjer!
Jag vill kunna mobilblogga igen! Varför går det inte?

Kommentarer
Postat av: Maritta

det fungerar! jag kan hjälpa dig.. hehe.

Puss

2008-06-02 @ 23:06:43
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0