Måndag=1:a semesterdagen!

Härligt som satan! Vi har haft det jättemysigt i helgen! Har faktiskt varit superskoj! ♥
Dock lite tråkiga nyheter fick man höra... Men vi håller det utanför!
Ja, som ni såg, kom några MMS aldrig iväg,så nu ligger dom i lite knasig ordning! ;-) Men vem bryr sig?
Imorgon åker jag till Maddis, åker kl 05.50, vilket är ovanligt tidigt för min del.... Biljetten kostade 650:-, Rena Rama Rånet!
Nu har jag lagat Fajitas, och väntar på att Jocke och min syster ska komma hem och äta!
Lägger in en bild på en polare jag hitta på ön! Fler orkar jag inte lägga upp nu!


Kommentarer
Postat av: Marita

Vad duktig du varit att uppdatera i helgen! Jag är imponerad. Hoppas att du får en bra semester, när du kommer tillbaka är det min tur...

2008-06-24 @ 09:03:12
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0