Det var Reines födelsedag igår!

Direkt efter jobbet gick jag hem, åt lite kräm och mjölk, slängde sedan i några tvättmaskiner, och sedan gick jag upp till Åsa! Reine jobbade, så jag fick lite tårta!Tänkte gå upp på lunchen och ge han sin pressi! Jocke kom på ett bra rim till presenten igår som vi skrev på kortet! Haha:
 "Du din lilla mörting,
du kan inte få nån börting!"
  
Han är för rolig han, min baby!♥
Lillasyster är tillbaks nu i Stugun, det är roligt! Hon hade lite roliga historier att berätta! ;-)
Bosse klippte mig lite, ute på trappan!
Det var så häligt väder i solen, så vi drack varsin cider och snackade ltie girltalk!
Nu ser våran lägenhet ut som en tvättstuga! Men de sköna är att nu är ALLT tvättat och klart!
Idag är det middag hos Jockes mormor och morfar, så ska dit direkt efter jobbet! Det serveras GÄDDA! (som vi drog upp i söndags..) Men jag har turen att få något annat, då jag inte är så förtjust i gädda...
Nu har jag snart lunch!

2½ dag kvar till semestern...
Försöker planera lite semesterplaner, men det går inte så bra.... Det är mycket som händer nu...
Men tyvärr verkar det inte som att jag kan vara i K-holm så länge som jag hade velat...

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskade du jag som ville ha dej hos mej lääänge..

men ja för står om de emycket me huset.. man får grattulera iaf..GRATTIS

Benny å ja sa att nästa gång vi kommer upp kan vi ju kanske bo hemma hos er.. vad kul.

Älskar dej sis å tack för alla fina rd ja fick när ja behövde dom. har inte vairit så pratsam just nu men du vet ju vaför å ja tror åsa pratat me dej eller nått. annars kan ja kasnske ringa nån kvaäll men vet inte när bara för nu e ju min älskling hemma från träningen..=) mmm mycket har hänt sis.

Love you.

2008-06-17 @ 13:49:12
URL: http://www.maddemelen.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0