Hej hopp!

Det verkar som att det är bäst att uppdatera på morgonen, ringer minst då....
Igår åt vi smarrig burgare, sedan bort till huset för att jobba vidare! Känns riktigt bra nu!
Klart:
 • ALLT grundjobb, som slipning, spackling,målning av lister och sånt...
 • Tapeter i sovrummet och gästrummet är på plats.
 • golven i hall och kök är klart.
 • Ny bänkskiva och diskho samt blandare och nytt kakel
 • Ny stor kyl och frys, samt nymålat i hela köket.
 • Målat väggen och taket i vardagsrummet uppe.
 • Målat i vardagsrummet nere, ska bara upp med fondtapeten!
 • Alla garderober är målade och klara, samt lilltoan nere!
 • Fönster är lagade, och nästan alla är målade.
Kvar att göra:
 • Lägga klickgolv på hela övervåningen. ( 3 rum )
 • Tapetsera hallen.
 • Slipa och lacka golvet i vardagsrummet.
 • Måla några fönster.
 • Tapetsera stora garderobsrummet.
Jag har säkert missat jäkligt mycket..

Ja, va säger ni? Snart dax att flytta in?? hahaha... Nä, det är lite kvar att göra! Tur att det inte är så stor lägenhet vi flyttar ifrån, inte så mycket att städa ur, men rätt mycket att packa! Ska hämta mina saker hos Åsa och Reine med... Vi har lägenheten till sista augusti...
Ringde till HP igår, och datorn ligger nog på posten i Stugun, så snart mina vänner, kommer bilder från semester, huset och lite smått&gott!
Måste berätta om våra små husdjur som bor på (hus)tomten,  en ekorre bor i eken, som smet in i en fågelholk och tog alla nykläckta fågelungar! Han tog en efter en, totalt 5st! Och vi stod bara några meter ifrån! Jag har kort på detta, som ni kan få se...
Sen i måndags så såg vi en otroligt söt liten filur, en lekatt! Jag har aldrig sett en sån liten söt filur förut! Den fick jag tyvärr ingen bild på... Men hittade en bild på google, Så här ser dom ut på vintern, på sommaren är de bruna och ljusa på magen! Såå sööt!

(Bild: www.lekatt.com )

Nu har jag suttit med detta inlägg sedan 10.00. Det gick inte så bra att uppdatera, det tog lite tid, ringer mycket!
Nu är det snart lunch!
Det blir nog YRAN på lördag! HÅKAN HELLSTRÖM!
Tänkte vi skulle käka middag och fira min lillis,innan! ( som fyllde 18 den 12 Juli..) Någon som är sugen på att åka med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0