Full fart...

...på jobbet... Men det är skönt att jobba ändå! =) Slippa slita röven av sig i huset! Jocke och Lasse håller på och tapetserar nu, gick förbi på lunchen, men då hade dom inte riktigt börjat än... Men fan va bra det blir när det är klart! Jag är supernöjd, och glad för huset! Det kommer bli så jävla bra!
Måste komma ihåg att ringa HP idag om datorn... Jag vill ha tillbaks den NU!
Bilder från min semester+huset kommer så fort jag fått tillbaks datorn!
Ida ska fixa mitt hår ikväll! Ska bli skoj!
Funerar på att fara in på stråket någon kväll, och så kanske det blir yran på lördag! Håkan spelar ju då... Jag vill se!
Men,men... Jag har varit så dålig på att hålla koll på mina favvobloggar, det har helt enkelt inte funnits TID till det... Så har glott  igenom några nu... =)
Och förlåt mina vänner, att jag inte hört av mig, samma sak där, fullt upp.... Hoppas ni förstår! ♥
Nu ska jag jobba vidare... Är sååå sugen på att kuta bort efter jobbet och kolla på tapeterna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0