Torsdag...

Morgonstund har guld i mun...
Har vaknat pigg varje dag denna vecka, jag tror att det beror på att det blir ljusare ute!
Härligt!

Datorn fungerar igen, Jocke var med den till Adde, som gjorde något magiskt, så nu är den frisk igen! : )
Kanon!
Igår hade jag slappdag, lagade mat, ugnstekt falukorv med pärer... Diskade, tittade lite på tv... Packade en väska med allt jag skulle ta med, behövs ej mycket, då vi ska vara borta 3 dagar bara...
Så allt är klart för att fara...

Men nu har visst Eric blivit sjuk, så kanske inte blir nåt... Stackarn!
Funderar på om jag ska åka själv då...
Är ju så inställd på det, och det antar jag att min syster är också...
Men,men.. Vi får se hur det blir!

Återkommer med mer info...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0