Sönmlös natt...

Eric hade bestämt att han skulle slagga hos oss igår, och det fick han ju självklart! Drog på mig varma ytterkläder och gick upp och hämtade honom, drog på han skriller, sen så tog vi sparken till hockeyplan.. Där va de full fart, Jocke,Ante, Melina va bla där. De blev en hockeymatch, men Melina,jag och Ecke höll oss till kanterna! : D
Efter ca en timme va alla nöjda och glada och vi gick hem och poppade popcorn, åt vindruvor, och tittade på "Två tigerbröder". Efter ca halva filmen började Eric bli trött, så vi borstade tänderna och gick och la oss och tittade klart på filmen i sängen.
Efter 10 min sov båda mina änglar... : ) 
Så jag kollade klart på filmen själv!

image126

Vaknade flera gånger inatt av att Eric gnällde och spakade med benen... Han somnade om flera gånger, men efter ett tag så sa han att han hade ont i benen... Stackarn hade ont från skridskoåkningen...
Jag frågade om han ville ha alvedon, då grinade han en skvätt, och sa Ja... Så gick upp och fixade en fjärdedels alvedon, och han tog den, tuggade snabbt och drack massa vatten..
Då va kl 05.20... jag hade svårt och somna om, men Eric somnade direkt!
Så är lite trötter idag! *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0