Sömnlös natt...

Vi vaknade inatt av en duns på rutan, lät som om någon kastat en snöboll av is på fönstret!
Jocke gick upp för att kolla, men såg inget...
Tog ett tag innan jag somnade om igen...
Så är tröttare än tröttast idag... *gäsp*
Fick nyss ett mail av baby, han hade upptäckt vad som väckt oss inatt... Han är expert på att gillra upp kastruller och liknande på diskstället,så när man ska plocka bort allt, är det som ett pussel! Måste vara försiktig med vad man tar först, annars kan allt rasa! Det va precis det som hade hänt inatt! Det hade rasat!
Man kan ju inte göra mer än att skratta!!! : )

Pratade med storis syster igår... Ingen bebis på G än...
Hon tror att hon ska gå över tiden... Det tror jag med, beräknat datum är imorgon!!
Shit... Snart är man moster på nytt! *ler*

Nån hemmifrån som vet när det brukar vara 10års jubileum i stan?
tänk, 10år sen man gick ut 9an... Helt sjukt...
Ja, Marita har nog rätt, jag börjar bli gammal!



Kommentarer
Postat av: Trottle

Det brukar va i mars eller april tror jag minsann...

2008-01-08 @ 19:06:13
Postat av: Trottle

4/4 är det! Fick inbjudan idag :)

2008-01-10 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0