Slapp vecka!

Så härligt med slappvecka! Ledig imorgon!
Det känns inte ens att jag jobbade i lördags! Så skönt å få börja 10:30!
Vill ha fler lördagar!

Igår va vi ute precis hela dagen! Klädde på oss varma kläder och gick upp till Åsa och Reine efter frullen!
Gick till hockeyplan, Eric skulle åka skridskor!
Ronny kom me traktorn och skottade, och Jocke och Reine gick efter med skyffel och snöslunga!
Ecke gled runt lite med hjälp av mig och Åsa, efter 10 min va han nöjd!
Tänk vilket jobb för att Eric skulle åka 10min! Men va gör man inte för prinsen?
Haha, nä´rå... Det skulle ändå göras! Efter skottning, så spolade dom planen!
Middag hos Carola och Daniel på kvällen, efter det spolade dom planen igen! Så nu borde det bli bra is snart!
Jag har fan inte åkt sen jag va liten, kanske vore dax å testa igen?!
image92




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0