Så j*vla seg...

Helt otroligt..
Va helt förstörd igår med, så bakis... Smakade lite grogg hos Melina och Ante i lördags, och det satte sina spår kan jag lova! Rund om fötterna kom jag isäng runt 05.00 på morgonen... Jävligt smart Sandra!
Tog mig inte upp för att följa med på en skotertur, och det va lika bra! Memmsan hängde med, och va väl inte allt för kry! Så jag är glad att jag var hemma!
Idag känns det som att jag inte sovit en blund på hela helgen... Helt färdig... Men,sånt händer!! Aldrig mera grogg säger jag bara!! haha...
Man mår som man förtjänar!



Efter jobbet ska vi till Jockes farmor och farfar på middag...
Sen tror jag att jag ska ta ett bad, och sedan lägga mig tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0