Så då var det äntligen dax!

Systeryster har åkt till BB för att klämma ut lilljänta!
Fick ett sms inatt om att det var på g, men sen har jag inte hört något mer... Hoppas allt går bra bara!
Tycker det är lite skrämmande med förlossningar... Vet inte om jag skulle palla att genomföra en själv! usch...

Igår åkte vi direkt till Jockes farmor och farfar när jag slutade! Det bjöds på supergod mat, och efterett! Mumma!
Efter det åkte vi hem och städade ut julen! Fyfan, de va barr i hela lägenheten!
Så nu är bara köksgardinerna kvar, och dom fåt hänga ett tag till!
Jocke fyller år på fredag, så då kommer det lite folk över! Först hans släkt, sedan min! Och Memme och Ante hoppas jag kommer!
Jag ska jobba på lördagen, så det får inte bli så mycke dricka för mig! : )
Skönt att man inte börjar förän 10.30! Sovmorgon!! : )


Thovis, vart har du fått inbjudan?

Kommentarer
Postat av: Trottle

Till klassfesten menar du? Ett vykort med inloggningsuppgifter damp ner i brevinkastet.. Det står att om några veckor ska jag få en klasslista med kontaktuppgifter. Har posten svårt att hitta till jämtland? :)

2008-01-15 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0