Helt tyst...

Är det på jobbet, sitter uppe helt ensam på mitt rum... Som känns ganska stort nu när jag är ensam!
Har inte ringt något än, inte hos mig, men såg att teknik och kort,redan fått samtal!
Hoppas det bara inte kommer massa krångliga samtal... Då vet jag inte vad jag ska göra...




FÖDELSEDAGSFEST...
 ...igår för älsklingen!
Först kom hans farmor & farfar,mormor, mor &far och åt mormors smarriga smörgåstårta och drack kaffe.
Efter det kom Kjell och jag gick och hämtade Eric, han hade ju väntat hela dagen på att få komma på kalas!
Efter ett tag kom Nils,Carl, Nora,Åsa,Reine,Daniel och Carola sjungandes i trappuppgången!
Vi fick en gemensam födelsedagspresent, en helt ny SPARK som det stod Jocke&Sandra på!
KANON!!
Mer tårta,kaffe,bullar och rulltårta!
Det bjöds även på vin,öl,moserande vin,Irish coffee, Bailey´s,Jäger&red bull mm...
Närmare tolv rullade det in mer och mer folk, men det blev ändå en rätt lugn fest! Och det var ju skönt då jag skulle upp och jobba, och Jocke skulle ut och åka skoter!
Han var supernöjd när vi gick och la oss!
TACK ALLA SOM KOM!




Idag ville han bara vara hemma och laga go mat, kolla på film och mysa!
Det tyckte även jag lät som en utmärkt idé! Måste komma på något smarrigt att äta bara...
 Förrätt blir iaf toast med avocado och räkröra! Våran absoluta favorit! : ) 

Jaha, vad ska man roa sig med nu då? Tog med 2 pocketböcker som jag tänkte börja läsa! Och sen har jag smarrig smörgåstårta till lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0