Helgen snart slut...

Jag älskar söndagar, faktiskt! Till veckan jobbar jag kväll, så börjar inte förän 9.45... Skönt, ännu mera sovmorgon!
Kollade på "i hennes skor" igår, den va rätt bra! Böejade titta runt halv tolv, låg och tittade i sängen... Blev rätt trött efter ett tag, men va tvungen att se klart!
Vaknade 9.30 imorse, härligt! Så nu har jag diskat och städat! Har inte packat upp än, så det har jag kvar att göra... Var ju iofs inte mycke packning, men ändå... Helt sjukt,packa går bra, men å packa upp är mindre roligt....
Sitter och lyssnar på Pink, "dear mr president", en väldigt bra låt! Och även Natasha Bedingfields "soulmate"! Kanonlåtar!
Jaha, va ska má hitt på nu då?
Tar nog ett tag innan baby kommer hem, det skulle nog dröja innan nån av dom får köra... Det lät som dom hade svinstia där igår... Fyfasen, va vidrigt! Mr A hade spytt i baracken!! Haha, jag är otroligt glad att jag inte följde med dit, förstod att det skulle bli så svinigt!

Nä, nu ska jag göra något vettigt!

Man kanske skulle låta Maritta fixa designen på min blogg, hon har ju blivit rätt duktig! :D


Kommentarer
Postat av: Marita

Ja det gör jag jätte gärna!!

2008-01-27 @ 14:48:20
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0