Fredag...

Ja,här sitter man på jobbet istället för att sitta i en bil på väg söterut... Lillis blev inte så glad, iaf.. Inte säkert hon kommer upp till sportlovet... : (
Men tänkte kolla om jag kan va ledig något innan sportlovet! Så tar jag tåg el flyg, och kanske åker hem igen med morsan...Vi får se!

Jaha, va ska Sandra hitta på i helgen då?
- Ja, bra fråga... Idag efter jobbet ska jag gå på ica, köpa massa gott, hyra en film och sen hem och laga god mat till mig själv, och bara mysa! Ska sova länge hela helgen!

Längtar efter baby... Var ensamt inatt...
Känner för att kolla på någon av mina favorit filmer idag.. Så man kan böla lite!

image105 image109
image106 image107 image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0