Åh....tråkdag...

"Jaha, Sandra... Vad har du gjort idag?"
Humm... Låt mig tänka...
Jag vaknade av Apologize, såg mms från syster på prinsessan! Blev glad!
Gick upp, åt en risifrutti och en smörgås, och drack en brusmultivitamin...
Borstade mina tänder, och kännde att jag var så otroligt trött...
Orka sminka sig? Nepp...
Memmsan kom strax innan 9 som vanligt...
Kom på jobbet, och det ringer lika mycket som vanligt...
Kollat igenom allt intressant på nätet, precis som vanligt...
Inser att det ända som inte har varit som "vanligt" är att Maddis fått bäbis...
Annars är allt SOM VANLIGT!

Är nog mest deppo för att jag inte har så mycket pengar kvar, och att jag har 4 dagar kvar till helg...
Rökningen är nog en bov i det hela också... 

Vill bara att dagen ska ta slut, så jag får hem och laga mat, och städa...
Det är mitt jobb ikväll... När det är klart, ska jag ta ett varmt bad...

...Precis som vanligt...


Kom på en sak som är kul... 
Bloggen Sara tipsade om... Hahaha...
Klockrena tjejer!
Singeltjejer - Ocensurerat


 

Kommentarer
Postat av: Trottle

Känner igen mig...
"It feels like my life is stuck on repeat"..

2008-01-16 @ 16:50:21
Postat av: Marita

Jag är också inne i en sådan period. Bläää.. Men jag tror att det kommer att känns bättre när det närmar sig våren och solen börjar värma!

2008-01-16 @ 17:10:49
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0