1:a dagen utan cigg...

Har gått bra hittills!
Inte rökt sedan igår vid 16.00!
Känns okej än, men helt sjukt va det kröp i kroppen igår när jag skulle sova! Låg vaken ett bra tag och funderade på allt och ingenting... När man inte rökt på ett tag känns det som att giftet kryper ur kroppen, helt otroligt obehaglig känsla! Och känns lite så fortfarande, och kommer nog göra det ett tag framöver!
Tänk de som är drogberoende, måste vara 10tusen gånger jobbigare att sluta!
Måste bara hålla sig sysselsatt så man slipper tänka på det...
Drömde faktiskt om att jag rökte, haha... Helt sjukt! Precis som att kroppen försöker lura mig till att röka!

Läste i aftonbladet om processen att sluta röka, vad som händer med kroppen, osv..
Rätt intressant faktiskt!

Blev inte så glad när jag skulle skala lite morötter igår, så va dom slut! Tusan...
Fick duga med en banan!
Måste gå på ica när jag slutar idag, och köpa hem lite frukt och grönt!
Hoppas det kommer frukt till jobbet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0