Tiden rinner iväg...

Ja, nu är klockan över 22.00.... Och vad har jag gjort med min kväll?? Hummm...
Jag har lagat mat, smarrig tonfiskröra med pasta...
Sen kom Adde förbi, så satt vi och försökte få iordning på bluethooth funktionen på datorn, men ingen lycka där inte... Det funkade ju så bra förut... Han tyckte att vi skulle köra om hela datorn! haha...
Kanske va för att smarta Sandra gjorde lite fel när hela skiten skulle installeras...
Råkade dra ut strömkabeln medans det installerades... Crap... Men det va inte med flit, jag hade inte satt i den riktigt i datorn bara, så när jag skulle flytta datorn, så blev allt svart!
Jaja, jag vet!! Jag är inte smartast i världen!
Men,men... Det blir nog bra tillslut! Man kan ju inte göra annat än att skratta!
Men mor skulle köpa en extern hårddisk till mig, så skulle hon få min gamla dator, så det blir perfekt! 

Nu ringde Memmsan, hon var på bättringsvägen! Kanske kommer imorgon, annars på torsdag! Fan också, jag trodde att det va torsdag imorgon! Skit också... Ännu fler dagar innan familjen kommer... : (
Nä, nu ska jag göra sakerna jag skulle gjort, innan jag fastnade framför Gynning... Vika tvätt, och ta en dusch!
Gónatt mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Olrajt ;o) Jo allt är prima! Själv då?

2008-02-12 @ 22:50:52
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0