städafton...

Inte så skoj... Men jag och Jocke hade bestämt att vi skulle städa idag... Så efter jobbet, lagade jag mat, sen satte igång med städningen, och vek tvätt... Jag hade tur, jag slapp disken!  Är helt slut nu... Sitter mest och slötittar på gossip... Har redan sett alla avsnitt, så det är inte så skoj...
Tänkte slänga in lite bilder från mina lediga dagar! Har tyvärr inte tagit så mycket kort, men hoppas att min mor skickar över lite av sina bilder till mig! ♥








Har fixat med den externa hårddisken jag fick av mamma med, så nu har jag mina gamla bilder och en miljard låtar hemma! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Aleya

Städdagar behövs ibland, vi hade en i söndags. Hela dagen gick åt verkligen!

2008-02-27 @ 08:17:26
URL: http://aleya.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0