snart lunch...

Snart har jag lunch, det har ringt som fasen, så fm har susat iväg!

Jocke är i Sundsvall idag, kommer hem imorgon... Sova ensam... det gör man inte ofta!
Men tanken på det är ändå rätt härlig! Att sakna honom när han är borta, bara längta tills han kommer hem igen, tycker det är en underbar känsla! Sålänge han inte är borta förlänge! ; )
Det är så skönt när han väl kommer hem igen, det är mysigare än vanligt!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu har jag haft lunch, åt pasta med tonfiskröra idag igen... Lika gott idag! Tror nog att jag ska äta det ikväll med, så slipper jag laga mat!
Annars har jag ett berg av disk att ta hand om hemma, Jocke sa att han skulle diska när han kom hem, men pallar inte att ha det så rörigt!
Annars blir det nog en lugn och skön kväll! Ska nog se lite på Supernatural, och ett nytt avsnitt av OneTreeHill!

image194

Nu måste jag jobba,jobba,jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0