Sköna fredag!

Jaha, då har man jobbat en dag, så är det helg igen! haha, fan va härligt! Jobbar iofs imorgon, men det blir nog lugnt och skönt! Synd att man itne hade en bärbar telefon, så man hade kunnat legat nere och solat! hehe, det har ju ändå nästan inte ringt något på lördagar, och då det väl ringer, så har dom ringt fel! HA!
Nä, jag tänkte kanske ta med en ljudbok och lyssna på!
Igår hade jag några serier att ta igen, Lost,October road, Supernatural,One tree hill, hade missat alla dessa under veckan då jag varit med familjen så passade på att kika på det igår! Lika bra som alltid! Någon som vet när heroes börjar igen?
Idag ska jag jobba över, saknades en person till 18 så jag tog på mig det! Brukar ju vara lugnt och skönt på fredagkvällarna, så det blir nog inte så jobbigt, jag har ju varit ledig så mycket i veckan så ; ) !!! 
Nä, nu ska jag... ja inte göra så mycket... hehe... är tyst i telefonen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0