Ledig,ledig och åter ledig!!

Happy,happy,happy!!!
Jag hinner nog inte skriva så mycket, full fart hela tiden!!! Det är så roligt att familjen är uppe, stackars Jocke, är lite suris för att jag aldrig är hemma! ;) i håller på med ett dunderprojekt, jag,Åsa och min käre mor, vi bygger ett pussel på 2000bitar! Har hållt på sen i söndags! Blir sena kvällar, eller snarare nätter, lite vin, pussel och skvaller! Så härligt!
Nu är jag hemma på en snabbvisit, ska snart på multikväll, som skolan har fixat tror jag... Vet inte riktigt vad det är dom gjort, men lite uppträdanden och så! : )
Jag,mamma och Alex har varit i stan idag, shoppat lite! Men jag har mest bara köpt saker till Jocke, hehe... Hittade bara 2 kjolar på MQ till mig själv! Sen så fick Alex välja ut en födelsedagspresent, det blev ett par scott skidglasögon!
Nä, nu har jag missat alla mina serier som jag brukar se, så håller på att få hem dom nu.. hihi.. Har itne ens haft lust å kollat!
Vi ses mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Malin

tack för tipset!! :) ska börja kolla.

2008-02-22 @ 14:23:34
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0