Härligt..

 Försov mig nästan idag... Alarmet på mobilen ringer mellan 8.00-8.25, låg och lyssnade till "apologize" 5 ggr, sen somnade jag om  och vaknade 8.40! Och de va tur att jag vaknade! hehe... Det va ju så skönt och sova!
Väl på jobbet var det lugnt och skönt! Och kl 10 var det dax för massage! Va lite nervös, va ju första gången jag gick på massage! Men jag kan lova att det inte var sista! För fyfasen va skönt det var!! Känner mig helt mjuk i kroppen! Så härligt!!

image191

Massören va bra, trevlig och pratade mycket! Han berättade att orsaken till att män får ryggskott, är för att de har plånboken i bakfickan! Han menade på att då sitter man snett med ryggen,om man har plånboken i bakfickan, och musklerna jobbar hårdare på ena sidan för att räta ut ryggen igen.. Så tillslut smäller det bara till.. hehe..
Okej, jag kanske inte är så bra på att förklara som han var.. men,men.. : )
Han berättade även att han märkte att jag inte va en tjej som går runt och bär på en handväska! haha... Tjejer som bär på handväskor blir tydligen sne i ryggen! Väskan gör att man går snett med ryggen.. hehe, tänk att såna små saker som man inte ens tänker på kan göra skada på kroppen!  



Va tvungen att sticka på kvartalsmöte... Alltid lika intressant! ; )
Nu har vi kö, så ska jobba på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0