Burrr... -18...

Fan, de va riktigt kallt ute idag.. Skönt å stå och kolla på bandy ikväll?! Nja, de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!! Det har jag allt fått lära mig! Det får blir powerskor, långkallingar, HellyHansen tröjan under vinterdressen idag! haha... I have become a bonde....I know!!
Nä´rå... La familja åker redan vid 14.00, så förhoppningsvis kommer dom fram innan tolvslaget! Ska bli så kul!!
Jocke ville ha hjälp med att servera glögg idag på bandymatchen, skoterklubben bjuder, så man måste väl ställa upp! : ) Fick ju så fina presenter igår! Hade ingen aning om att jag skulle få nåt, så jag blev glatt överraskad!
Fick bodyscrub som luktar ljuvligt, en rosa badsvamp, och ett par röda tjocka.mjuka strumpor,ljus, 
4st ceriserosa,4st ljusrosa och 4st svarta, och ett rosa stort runt rosa ljus. Jag älskar ljus!!!

Allt detta i denna påse!
image199
Kanske lägger in en bild på allt sen?! Allt fanns inte på lagerghaus sida...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hehe,han är för söt han, min baby! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag passade på att städa igår, kommer ju inte hinna göra det idag, och kommer knappast vilja göra det i helgen! Så jag städade igår, och drack ett glas rött undertiden! Hehe.. Har börjat gilla rövin mer och mer, det är gott att smutta på!
 Men man får passa sig för att dricka förmycket rötjut! min tunga blir ju helt svart!! haha...
Nä, nu ska jag hämta mer kaffe, de blir 3:dje för idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0