Bra, Marita kom och tog hand om kön!

Haha, va vore jobbet utan henne?? : P
Som jag sa tidigare, satt jag och kollade på gammalt skit på lunar.. Hittade massa skojiga kort!!
Här är några!! 
       
Nyår, ingen aning om vilket år... hehe, men det är här i Stugun, tror att jag gick i 7an el 8an...

---------
Under, är Edith och jag, den dagen fyllde vi år, vi fyller samma dag!!
Sen är det jag och min syster på tjejfest hos Thove!
  
--------
STUDENTEN!
1a en bild från tältningen(jag) 2a: mösspåtagning,Thove, Lisa och jag!
3dje: Studentdagen 2001 Tessan och jag!
    
--------
Madde och jag åkte bil upp till stugun, vet ej när det var... Syster va iaf barnlös! :D
Det andra kortet är tagit i spanien!
  
-------
Nyårshelg i stugun! 03-04
Jag, Melina, Anki,Madde,Benny,Johan x 2 åkte upp och vi bodde på gästis! Svinskoj!
Här är vi i slalombacken och åkte stjärtlapp!


-------------
Denna lilla krabat va inte så stor och livlig som idag!
Casper, här liten....
image162

... nu stor och fyller 3år idag!!!
Grattis gullunge!!

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0