Ahh..

Nu har jag diskat berget! Det va rätt mycke disk... Pust... Vore skönt med diskmaskin, men det ska vi köpa när vi köper hus! Nu är det inte mycke kvar på onsdagen...Snart torsdag.,. Å jag som trodde det var onsdag IGÅR! haha... Vilken miss...
Melina kommer tillbaks till jobbet imorgon, hon va nog lite less på att vara hemma nu! : ) Så det blir nog party på fredag! Kul!
Nu ska jag ta ett bad (vad skulle jag göra utan vårat badkar?) sen ska jag slappa i soffan!
Vet inte vad jag ska kolla på bara... Har ju sett allt som går på tvn... Alla bra serier iaf... Jeopardy är på tv nu, med kändisar... Helt sjukt, verkar som att deras frågor är lättare än de andra... Eller har jag fel? Hehe... Jag kan ju rätt många och frågesport är ju inte direkt min starka sida! haha...
Nä, nu väntar mitt skumbad!!!

"Maritta, förslag på en design till min blogg??"

Kommentarer
Postat av: Marita

Vill du att jag ska riva ihop något??

2008-02-13 @ 21:39:31
Postat av: Sandra2

Bara så du vet, jaaa frågorna e sjukt mkt lättare! Min lille bror som e 9 (visserligen rätt bright) satt å kunde varenda fråga.. Då e de ju nå tok.. :)

2008-02-13 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0