Torsdag=Tö=SNÖRAS FRÅN TAKET!

Shit.. Va hemma på lunch, och hörde hur det small till i vardagsrummet... Gick och tittade i fönstret, och såg att det hade rasat tjock is, och blötsnö från taket ner på plåttaket till källaren... Blev tom bucklor i plåten... Inte bra,inte bra...
Kom en gubbe och ringde på, och tyckte att jag skulle flytta på bilen... Han hade åkt förbi imorse med, och tyckte att den stod i riskzonen... Tack för tipset! :) Jag flyttade bilen några meter bort...
Fick även sms från Thove, hon undrade när jag skulle åka, och om jag åker själv... Det visade sig att hon hade en körning till Östersund imorgon, skulle vara i stan 12, och va tvungen att vara hemma i K-holm vid midnatt igen.. Och jag jobbar imorgon till 18...Sååå typiskt! Jag tror att det var samma sak förra året?! Eller om det var i somras?!Men,men... Jag har ju min 1:a klass biljett på fredag,som inte går att boka om, åker vid 11, och är framme i K-holm vid 20... Men jag har med mig datorn, så har lite å göra under resan! :) Ska ta med mig fika, och göra sallad till middag så jag inte behöver köpa något (mer än kaffe) på tåget!  Sparsam!
Idag ville Jocke att vi skulle gå till kyrkan och lyssna på kören(!)... Så det är bara att pallra sig dit! :) Hehe, nä, men det blir säkert mysigt, och ger nog lite mer julstämning! Ska kolla om familjen Engström/Johannesson ska med! :)

Kommentarer
Postat av: Trottle

Ja, såå typiskt. hade varit skoj att snacka skit heela långa vägen hem..

Å du, jag åkte ju oxå i 1a klass till dig, där får man kaffe å frukt, alldeles for free! Så du behöver inte köpa ett dyft! Skitsoft!

Vi ses snaaart. Wohoo!

puss

2008-12-17 @ 16:16:24
Postat av: Marita

Angående rubriken, idag är det torsdag Sandra. Sparsam, snål kallas det :)

Undra om tomten har något paket till dig idag?!

Puss

2008-12-18 @ 09:34:41
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0