Torsdag

Igår när jag kom hem så höll Jocke på att skotta förfullt, det hade snöat rätt mycket! Så nu är det riktig vinter i stugun! =)
Fixade mat, och diskade, sen åkte skoterkläderna på och vi gick till backgårn för att hämta värstigen.
Vi åkte därifrån,först till macken, sen mot mörtsjön! Dock inte på isen! (som tur var...) Men helvete va snö det var!!! Säkert mer än ½ m i skogen och på lederna, och va inte många som hade åkt innan, så det va lite svårt att köra! Men kul va det! Väl framme vid vindskyddet gjorde vi upp en eld, och satt och myste ett tag... Jocke tog en liten sväng ut på isen, och det var jättemycke vatten under snön! Så det va tur att vi åkte "runt" och inte över isen! Då hade vi nog blivit blöta...
Åkte hemmåt vid 21, och då snöade det förfullt igen! Väl hemma (vid 22.00) så tog jag en dusch, och satte mig och tittade på gossip och prision break.Sen va det dax att sova..

Imorse va jag supertrött (som alla andra dagar denna vecka) och längtade tills helgen då man får sovmorgon!
Kanske blir lite skoteråkning också?!?
Förutom julfesten på jobbet så har vi inga planer för helgen, vilket är skönt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0