Tisdag kväll

Jobbar kväll i veckan, så det är jätteskönt att sova längre på morgonen!
Har inte bloggat så mycket under helgen....Har inte haft något att skriva... Va på kanonkalas hos Ingela och Anders i lördags, vi hade verkligen skitkul! Hade spark-race dit, och även hem.. :)

Ikväll efter jobbet,fick jag mat, när jag kom hem, Lyx, I know!! Sen åkte vi runt och lämnade lite julkort, och lämnade tillbaks saker vi lånat... Blev bjuden på fika hos Carola och Daniel, så det va kul å få se deras renovering av kök,hall och matrum! Blir skitsnyggt!
Nu kollar jag på titanic, synd att jag inte visste om att den gick idag, så nu har jag missat halva filmen typ... Den är ju sååå bra!
Jocke har gått och lagt sig, borde jag med ha gjort, men vill se lite mer...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0