Tisdag...

Jag somnade inte förän Jocke va hemma, och hade lagt sig... alltså efter 01.00... Skapligt trött imorse...
Nu är det bara 10dagar kvar tills jag åker! Ska bli så skoj! =)
Maddis ringde igår, och meddelade att dom kommer upp över nyår! Så det blir nog middagsfest hos oss!
Nu är snart lägenheten klar, kommer nog tom bli klar med badrummet innan jul, enligt Jocke... Det känns ju bra!!
När jag kom hem på lunchen höll han på att städa, och va arg på Hoffa för att han hade klöst och bitit honom i fötterna... Hehe, så jag fick ta och klippa klorna på han! Men han gillar´t inte, han blir helt carzy (!)så nu är det jag som har bit och klösmärken på händerna... Nu va han så busig, så det gjorde inte saken lättare... Annars brukar jag klippa klorna på kvällen, när han legat och myst med mig i soffan, då är det betydligt lättare!!
Familjen skulle nog ta med sin lilla Charlie, (deras söta kattunge)så då får han någon att busa med!=) Han och Hoffa är nästan lika gamla!

Imorse när jag kom till jobbet var det -20! Burr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0