Onsdag

Igår jobbade jag till 18, gick sen på ica, handla, laga mat, blev lasange och sallad.... Va inte klar med maten förän vid 20.00, så åt, duschade, pratade med svärföräldrarna (som va och kaklade i lägenheten) pratade i telefon med mamma,bosse och åsa... Kollade på prision break... Sen gick jag och la mig vid 23.00, men somnade inte förän efter jocke kom hem, duschat och kom och la sig.. Såååå jävla irriterade! Jag fattar inte varför jag har så svårt att somna! Ibland brukar det hjälpa att dricka te, men ICKE! Fan... Är ju helt dööd när jag ska upp dagen efter... Någon som har några bra sömntips??

Ikväll ska vi kolla på Carl och hans klass(?), som har någon form av uppvisning! Ska bli skoj! Börjar vid 18, så hinner bara hem och äta, sen iväg igen!

Kommentarer
Postat av: Marita

jag är erfaren inom detta område och råder dig till att byta hålla i sängen, alltså ha huvudet där du brukar ha fötterna. Det fungerar för mig!

2008-12-10 @ 16:09:37
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0