Onsdag

Ikväll ska vi smacka!!! 1:a smackardagen för i år! Ska bli härligt att åka lite skoter, men jag vet att jag kommer att få träningsverk! Det får jag alltid första gången vi åker... Haha, det är nog benen som får ta det mesta, iaf när man blir skjutsad! Men det är värt de!

Igår va jag ju hos Ingela, i 2½timmar!!! Vi började att klippa av rätt mycket hår, så nu är det typ jämnlångt med "mitt vanliga" hår! Sen färgade vi utväxten... Efter det skulle vi göra lite mörkare slingor, blandade ihop lite färg, och smetade på, resultatet blev alg-grönt med en liten touch av grått(!) hahaha.. så vi tog och smetade på en illröd färg ist! Då blev det bra, så reslutatet blev det lite guldigare tunna slingor! Så jag gick hem nöjd och glad!=)
Hemma hade min baby tänt mashaller, och lagat mat, blev lax&torsk-burgare,med grovt bröd och sallad! Va jättegott!
Sen hade han även bakat lussebullar! så på kvällen åt vi lussebullar och drack mjölk! (glöggen sparar vi till helgen!)
Satan va det hade snöat inatt! skulle gå min vanliga väg, men va snö upp till vaderna! Och i diket så var det upp till knäna! haha, tur att jag hade stövlarna på! Blev dock lite blöt, men det torkade fort!

(Bild: från sista helgen i Åkersjön-08)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0