Måndag

Dagen har faktiskt gått fort! Måndagar som alltid annars brukar vara så sega!
Jocke jobbar över idag, så kommer inte hem förän inatt 01.00... Laddade över lite kort från mobilen, hehe...
Här kommer blandat från året!


Senaste bilderna:
Hoffis sitter i fönstret och tittar på Jocke som skottar!

Här fick jag sitta och vänta medans jocke som fick köra fram och tillbaks i skogen, annars var det helt omöjligt att köra!

Framme vid slottmyren.

Min bil, som knappt syns längre...

Lördagens inköp hos PerEmil:


Oj, det blev lite smått och gott! hehe... Nu ska jag ta och kolla på film tror jag...
Blir "what happens in vegas..."

Trevlig kväll!

Pjuuh... Nu ringde dom precis från Eon, ville prata med den som har koll på elen... Jag va snabb och sa att han jobbar...Haha, de va 2a gången dom ringt nu, är så less på försäljare, dom kan lura på mig ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0