Måndag

Jaha,då var det redan måndag! Resan gick som sagt bra, det va jättelite folk på tåget, vilket var otroligt skönt! Satt och tittade på serier hela vägen! :)
Bosse kom och hämtade mig, och när vi kom hem till mamma fick vi good mat, lax och potatis.
Sen spelade vi spel, och drack vin! Vi damer vann ju såklart!
Lördagen åkte jag,mamma och Thim till stan, och köpte lite julklappar! Kvällen var lugn, vi köpte med oss pizza hem från stan! Så satt vi och kollade på Tv hela kvällen... Söndagen åkte jag och mamma till Eskilstuna och mötte upp Alex och Madde! Hittade julklappar och även några klappar till mig själv! :)
Kvällen spenderades med att slå in alla julklappar och titta på heartbreak hotell! haha.. den är såå KUL!
Idag ska jag åka med Pelle och Thim till Norköping och handla det sista! Har några klappar kvar!
Imorgon kommer Madde och barnen, Alexander och Andreas! Då blir det rimkväll! Ska bli kul!

Har ni det bra hemma i vintern?? Här är det strålande sol, och som sagt GRÖNT på gräsmattan! :)

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej hej! Här har vi det jätte bra. Har kommit massa snö i helgen och det är jätte fiiint ute!

Det ser ju ut som att det är sommar nere hos dig.

Sitter på jobbet och sliter nu.

Puss

2008-12-22 @ 11:24:47
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0