LillaJulafton!

Har vi haft på jobbet idag, vi hade julklappsbyte! + att jag fick min julklapp från facket (eftersom jag inte är här imorgon) OCH så fick jag en julklapp av systrarnaAndersson!! Fasen va glad jag blev! Det var en fin stor påse från Makeup Store! Jättefint inslaget, och innuti var det en tidning, och ett presentkort på en privatkurs i sminkning, och även får jag ta ut produkter för ett värde av nästan 500kr!! Precis vad jag önskat mig!
 Tack igen tjejer!!
 

Av "tomten" på jobbet fick jag en gott&blandat påse, och biobiljett! 
Julklappen från facket fick jag inte öppna på jobbet, eftersom dom andra får det imorgon! :)

Igår var vi ju i kyrkan på julkonsert, kyrkokören sjöng. Vi tog med oss Eric,och Jockes mormor... Eric somnade i mitt knä innan dom började! hahaha... Lite trötter! Han vaknade när dom började sjunga "staffan var en stalledräng" och då var det 2 låtar kvar! :)
Träffade även farmor och farfar!
När vi kom hem drack vi glögg, och åt bullar och pepparkakor... Sen somnade Jocke i soffan.. :)
Idag måste jag packa, städa och försöka få med julklapparna som farmor och farfar skickat med mig... Det blir lite mycket att bära, och ajg antar att tåget kommer att vara proppat med folk!


Kommentarer
Postat av: Marita

En bra julklapp till en bra tjej!

2008-12-18 @ 17:51:51
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0