Att man aldrig lär sig...

att gå hem i tid... Nä, man ska festa så länge det bara går, och så är dagarna efter en pest! Åh...
Men kul var det, men just nu känns det som att det inte var värt de....
Dagen har varit sååå lång... Vaknade när Jocke gick upp vid 5, och kunde inte somna om... Och nu är jag trött som en gris... Suck...
Men lite jul-fix fick jag till igår iaf! så nu är det mysigt hemma!=) Det va väl typ de jag gjorde igår, och lagade mat... Mer pallade jag inte med...
Sitter och letar julklapp till jobbet förfullt, vi är några som ska byta klappar med varann!=) Det ska bli skoj!
Nu vill jag lägga mig på soffan och vila... Jobbigt nog har jag en timme kvar på jobbet....
En sak till, lägga festandet på hyllan känns som en väldigt bra idé! Jag har insett, jag är för gammal för 2dagarsparty! 
haha..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst känns det skumt att inse, att man knappt pallar att festa en dag.. då vet man att man börjar bli gammal!! hoho.. kommer hem runt den 19e.. så jag förväntar mig en middag i huset ert nån gång innan jag far tillbaka till storstan.. puss

2008-12-01 @ 19:13:25
Postat av: Helena

Visst känns det skumt att inse, att man knappt pallar att festa en dag.. då vet man att man börjar bli gammal!! hoho.. kommer hem runt den 19e.. så jag förväntar mig en middag i huset ert nån gång innan jag far tillbaka till storstan.. puss

2008-12-01 @ 19:13:52
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0