"Ramlar"

Under dagen har det spelats 3 Håkan-låtar på P3Star, "jag älskar dig så mycket att jag hatar dig", "klubbland" och "ramlar"... Det gör mig glad, mer Håkan tack!

Lillis har förövrigt klarat uppskrivningen idag! Grattis till dig babysister!

Marita va förbi på jobbet förut, hon berättade att dom hade varit på IKEA igår, och köpt en jäkla massa saker! Jag längtar tills vi ska dit, jag ska gå igenom hela huset, och skriva ner varenda liten pryl jag "behöver" så jag inte missar nåt! :)

Men innan dess, kickoff med Marita, åker på fredagen, så hinner nog shoppa lite med! :D Ska bli sååå skoj!


Kommentarer
Postat av: Marita

Ja, men fy vad man får skruva... hehe, fast om jag ska vara ärlig har vi inte gjort så mycket än. Har hur mycket som helst kvar. Ska bli så skoj i sthlm!

Jobba på ett och två

2008-08-06 @ 21:46:13
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0