Lipstick Jungle...

I brist på annat, så började jag kolla på en ny serie igår, Lipstick Jungle, verkar vara helt okej! Rätt rolig!
I tisdags såg jag det sista avsnittet av The black Donnellys, tårdrypande!!! Och värre var det när jag såg att serien kanske inte kommer att fortsätta?! WHAT??! Suck... Så typiskt, slutar så spännande, och så ska det inte fortsätta! Fler serier jag sett som tydligen inte ska fortsätta är: Veronica Mars (3 säsonger), Hidden Palms, October road (2 säsonger)... Blir så less...


Jag och mina serier, men när jag väl börjat titta på något så är jag FAST! Blir ett tvång att jag måste se klart! Helt sjukt, jag vet!
Nog med detta!!!
Igår kom Jocke hem med flera fina börtingar, stora Öringar hade han fått! Smaskens! Angelica och gänget hade också varit och fiskat öring, men dom var lite mindre än Jockes... Haha...
Syster klippte mig även igår, hon måste ju få ihop lite penger tills hon ska åka utomlands...!
Jag vet inte vad jag ska skriva... kanske kommer på något bättre senare(bättre än tjatet om serier)!

EN VECKA TILL KICKOFF!

Kommentarer
Postat av: sara

va? inget mera black donnellys? men!

jävla bra en serie alltså!

2008-08-15 @ 10:51:11
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Trottle

veronica mars.. Mm, me like. Längesen jag såg den dock.

Ok, två ledtrådar till om killen, vars namn börjar på M.. Han va ihop med en kompis till dig, bekant till mig, som inte heller bor kvar här i stan, hon flyttade i höstas.. :) Nu vet du nog?!

Gaah! gömma sig i händerna

Puss!

2008-08-15 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0