jaha..

Skulle göra adressändring på både mig och Jocke nu, men får  "tekniskt fel,var god och försök igen senare".... Något man kan få höra på jobbet rätt ofta... Telefonen är flyttad, och internet skulle ta en vecka! Perfekt!

Igår så gick jag direkt hem till huset och bytte skor(va dyblöt om fossingarna) och sedan direkt till lägenheten och började städa köket. Torkade ur alla överskåp, och luckor, och sedan kom Jocke, så vi gick och åt mat på Lappa...
Tillbaks till lägenheten, och Åsa kom strax efter och fortsatte med badrummet... Så nu känns det lite bättre, inte så mycket kvar nu! Fortsätter ikväll! Ska försöka bli klar idag, så jag kan vara i huset och pyssla på resten av helgen... Vi får se hur det blir...
Ska nog åka till stan imorgon, köpa lite grejer till huset! Melina och Ante skulle in, så jag kunde åka med dom! Snällt!
Idag är det fredag... Jag gillar fredagar! Va supertrött imorse, gick inte upp förän 07.40, men va här till 8!
Nu ska jag registrera bloggkoll, marita tipsade om det, lättare å hålla koll på sina favvobloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0