ojojoj... vilken Julhelg!

Har haft jätteskoj i helgen! Skönt och komma hem till familjen en stund, och träffa mina söta vänner!
Ska dra lite kort om min vistelse under julhelgen...

Torsdag

Åkte med tåget från Östersund kl 13.25... Framme 20.45...
Lillis mötte upp mig på stationen, och vi gick till mammas jobb och väntade tills dom stängt.. Sen for vi hem till Strångsjö!
Blev en ganska lugn helg.. Drack ett glas vin, sen blev det soffan på Bosses rum...

Fredag 

Gick upp strax efter 9, Va med Thim tills Pelle slutade jobba.. Sen tog jag och Bosse tåget till Flen, så kom Maddis och hämtade upp oss.. For vidare till Tunapark för lite shopping! Cappe och Bennso hängde också med! De va roligt och träffa busCasper igen!
Maddis skjutsade oss tillbaks till Flen för att ta tåget tillbaks till K-holm.
Åkte med mamma hem, och satt och surrade lite och drack lite vin...

Lördag

Åkte med Pelle in till stan för lite mera shopping...
Kvällen spenderades med Emma!
Va hos Emma, sen åkte vi till en fest. sen vidare för en sväng på stan.. Helt dött...
Men kul hade vi! : )
Efterfest hos Emma, och sov över!

Söndag

Pelle hämtade mig hos Emma, och vi åkte och köpte smaskig pizza på Olympos! Mumms!
Hemmåt, och va lite sliten mest hela dagen...
Tog de rätt lugnt, och hade mys med familjen!

Måndag-Julafton


Vaknade runt 9-10. Maddis lilla familj kom på julfrukost!
Mys och lek en stund, sen kom tomten!
Thim va inte så blyg, men lite skraj var han... Casper va lite räddare! Han vågade inte gå fram till tomten och hämta julklapparna... Så söt så söt! : )
Sen for syster m fam hem... Och vi gjorde oss fina för julaftonskvällen!
Det Blev nya klänningen! Bo hade sin med!
Thim fick öppna sina klappar under hela dagen, och blev jätteglad för min klapp, en stor discokula!

Julmaten var supergod som vanligt, och mätt och belåten spelade vi Alex monopolspel med visa kort!
Bosse vann... : (

Efter att Thim lagt sig och Lillebror nästan dött av längtan efter julklappar, körde vi julklappsleken.. Fan de gick inge bra för mig.. Slutade med att jag fick 2st bara...  Det va en lott i varje... Vann 60kr!!
hehe... Bosse fick bla en rosa diskborste! ; )

Kvällen fortsatte med utdelning av resten av klapparna under granen!
Jag fick plankor med underlägg, ett armband av Thim,skoterhandskar av baby,kylskåpsmagneter med olika citat.mm.. Är nöjd och glad för allt!
Spelade Buzz,hela familjen som Alex fått! Jag och Bosse va helt klart bäst!
Singstar efter det, rev av några låtar... Gick inte lika bra...

Tisdag-juldagen


Gjorde oss iordning för kvällen, och åkte till Thovsan, provade äntligen GH, men jag sög verkligen... Ingen gitarrist här inte... Va roligare att titta på Thove och Steffo, som va lite bättre!!
Va så himla kul och träffa dom igen! Va så länge sen... 
Åkte vidare till Tess. Där va det fullt med folk! Lisafisa va där! : ) Där va det också trevigt!
Vidare till Safiren, kö såklart... Men det gick rätt fort!!
Men va inte sådär jättekul inne där... Så jäkla mycke folk, och tappade mest bort alla...
Efter ett bra tag träffade jag Emma och Fia.. Och va runt med dom tills det var slut...
 Träffade några godingar, som tex Jeanette och Ida! : )

Köpte Pizza, och så hämtade mamma oss.. Hem och sov...

Onsdag

Hemfärd...
Fick skjuts till arlanda av Mis mamma...
Mi var livrädd för att flyga, så jag och Bosse skrämde upp henne lite extra! : )
När vi äntligen landade på Frösön, kom Melina och Erika och hämtade oss!
Sen fick jag äntligen mysa med min baby igen ! ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0