Ny bloggare...

Ja, jag vet inte varför jag skapade en egen blogg... Kanske för att jag har så mycke dötid på jobbet, och läser de intressantaste bloggarna varje dag... Men tillslut finns det inget kvar att läsa... Eller så är det bara för att skriva av sig ibland! Vi får se, om det blir någe bra eller anus....

Snart är det jul! Åker till K-holm den 20/12... Ska bli skönt som tusan!! Va länge sen jag var hemma nu... Har ju faktiskt inte varit hemma sen i sommras! Shit... Men det beror nog mycket på att min lilla söta syster varit här så mycket! =) Men resten av familjen, och mina vänner var det alldeles för länge sen jag såg... Det ska bli väldigt kul att träffa alla igen!
Nu ska jag ta och jobba lite... Kanske skriver lite mera sen!
Love/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0