Lugn fredagkväll...

Ja precis, en väldigt lugn kväll! Sitter här i min ensamhet ...
Tro inte att jag tycker synd om mig själv, nej då! Jag tycker att det är ganska skönt att vara ensam en stund!
Har ätit mat, och diskat, och tagit ett varmt bad! Och nu sitter jag här och kikar lite på facebook... Småspanar på folk man känner igen... Helt otroligt att så många skaffat barn!  Den man minst anar det, har en liten knodd! : )
Här i stugun är det också en form av babyboom! Men det är bara roligt! Tillslut är det min tur! : )
Men jag tror att man inte ska stressa... Min tid kommer!! Vet inte om jag skulle vilja ha en bäbis just nu... Känns som att det är ett hus som är det viktigaste nu, sen så får man se vart det leder!

Baby kommer snart hem!
Han vet inte om att jag skaffat en blogg än... hehe, han tycker att det är helt idiotiskt att lägga ut sitt liv på internet, där vem som hellst kan läsa... Men jag tycker att det beror väl på vad man skriver och varför!
Jag skriver nog mest för att mina vänner ska ha en chans att veta vad som händer i mitt liv... Sen kan det vara skönt att skriva av sig ibland också!
Jag har inte ens en aning om vem som läser... Vet inte ens om någon av mina vänner läser, eller vill...
Själv tycker jag att det är jättekul att kunna läsa bloggar, speciellt på jobbet! Då har man så mycke tid över till att läsa! Men jag tycker att Bosse uppdaterar sin blogg alldeles för sällan! Skärpning stumpa!!

Nu ska jag nog ringa min mor och surra lite...
Trevlig kväll!!

Love/Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0